NLP w sprzedaży cz.2

 

NLP w sprzedaży cz.2

17 gru 2013

 

P

 

odstawą tego szkolenia jest rozwój postawy handlowej będącej gruntem zarówno dal­szego rozwoju umiejętności jak też generowania osiągnięć w bezpośrednim kontak­cie z klientem. 

 

To, co rzutuje na efektywność pracy z klientem to w największym stopniu nastawienie, pro aktywna postawa oraz ukierunkowanie na realizację celów. Dobór sprawdzonych przez nas metod szkoleniowych pozwoli na rozwój właściwej postawy poprzez wzmocnienie motywacji, złamanie dotychczasowych schematów myślenia i działania na rzecz pożądanych przekonań oraz nowej jakości zachowań w kontakcie z klientem. 

 

W obecnej sytuacji rynkowej klient ma do wyboru taką różnorodność produktów, co do której często, nie jest w stanie być zorientowanym na bieżąco. W takiej sytuacji ważną rolę odgrywa osoba-sprzedawca, przedstawiciel handlowy, który ma kontakt z klientem i który może kreować sprzedaż, bazując na budowaniu dobrej relacji z klientem i wiedzy o produktach. Warunkami koniecznymi do zaistnienia procesu zakupu są: postawa pro aktywna połączona, odpowiednie umiejętności przekonywania oraz umiejętności prezentacji produktu na bazie potrzeb klienta.

 

Co jest ważne w nowym modelu sprzedaży, jaki wchodzi na rynek?

 

Po pierwsze umiejętność budowania dobrej relacji z klientem.

 

Po drugie trzeba zrozumieć to, co klient przekazuje tak słowami, jak i poprzez inne sygnały oraz mieć świadomość, że słowa i inne sygnały sprzedawcy są interpretowane jako zamierzone. Tu niezbędna jest, rzadko spotykana umiejętność rozpoznawania strategii decy­zyjnej klienta.

 

Po trzecie sprzedawca musi być przekonany, że możliwa jest etyczna sprzedaż, skutkująca przywiązaniem klienta do firmy, co oznacza myślenie i postępowanie z klientem w kategorii wygrana/wygrana, będące najsilniejszym mechanizmem budowania zaufania klienta.

 

Po czwarte sprzedawca powinien umieć wywierać wpływ na klienta, nastawiony na budowa­nie wyobrażenia korzyści, które z kolei jest najsilniejszym mechanizmem kreującym sprzedaż.

 

Proponowany program szkolenia uwzględnia te istotne czynniki, mające wpływ na rezultat końcowy sprzedaży.

 

część pierwsza:  19 – 20 listopad 2013r.
część druga:  17 – 18 grudzień 2013r.
Inwestycja wynosi:  1 800 zł + VAT
Cena obejmuje:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- koszt sali
- przerwy kawowe

Piotr MaziejukPiotr Maziejuk
Licencjonowany Coach, Trener NLP

 

Dowiedz się więcej

 

Moduł 2