S

 

zkolenia rozwijające KOMPETENCJE HANDLOWE realizujemy dla Kadry Sprzedażowej, Pracowników Serwisu, Obsługi Klienta w Firmach reprezentujących różne branże, m.in. FMCG , dobra luksusowe, nowe technologie.

Na bazie naszych najlepszych doświadczeń opracowaliśmy autorski program Szkoła Mistrzów Sprzedaży, realizowany zarówno w formie wielosesyjych projektów wewnątrz firmy jak też w formie coachingu oraz szkoleń otwartych.

 

W ramach projektu proponujemy warsztaty i treningi rozwoju, od podstaw do mistrzostwa.

 

Warsztaty obejmują programy:

  • Zarządzanie sprzedażą i kierowanie zespołem handlowym – także jako szkolenie otwarte
  • Budowanie postawy proaktywnej w sprzedaży
  • Aktywne pozyskiwanie klientów – także jako szkolenie otwarte
  • Sprzedaż jako proces kontaktu z klientem
  • Zarządzanie relacjami z klientami
  • Kreowanie sprzedaży w relacji z klientem poprzez prezentację produktu – także jako szkolenie otwarte
  • Negocjacje z Klientem – także jako szkolenie otwarte
  • Negocjacje zakupowe – także jako szkolenie otwarte
  • Wywieranie wpływu w sprzedaży – sztuka sprzedaży zaawansowanej
  • Techniki NLP w sprzedaży – także jako szkolenie otwarte
  • Category Management
  • Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon – także jako szkolenie otwarte
  • Zarządzanie jakością obsługi Klienta w Firmie
  • Standardy sprzedaży i doskonała obsługa klienta kluczem do zwiększania wyników sprzedaży
  • Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie bezpośrednim
  • Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym
  • Sztuka obsługi reklamacji – także jako szkolenie otwarte
 

 

W ramach rozwoju sił sprzedaży proponujemy także projekty szkoleniowo – doradcze:

  • Zarządzanie i rozwój Call Center
  • Handlowiec – Szkoleniowcem
  • Coaching Trenerów Sprzedaży
  • Budowanie systemu coachingu w zespołach handlowych, Biurach Obsługi Klienta, Serwisie

 

Zobacz także:

 Rekomendacje uczestników