Handlowe
S
zkolenia rozwijające KOMPETENCJE HANDLOWE realizujemy dla Kadry Sprzedażowej, Pracowników Serwisu, Obsługi Klienta w Firmach reprezentujących różne branże, m.in. FMCG , dobra luksusowe, nowe technologie.
Na bazie naszych najlepszych doświadczeń opracowaliśmy autorski program Szkoła Mistrzów Sprzedaży, realizowany zarówno w formie wielosesyjych projektów wewnątrz firmy jak też w formie coachingu oraz szkoleń otwartych.
W ramach projektu proponujemy warsztaty i treningi rozwoju, od podstaw do mistrzostwa.
Warsztaty obejmują programy:
- Zarządzanie sprzedażą i kierowanie zespołem handlowym – także jako szkolenie otwarte
- Budowanie postawy proaktywnej w sprzedaży
- Aktywne pozyskiwanie klientów – także jako szkolenie otwarte
- Sprzedaż jako proces kontaktu z klientem
- Zarządzanie relacjami z klientami
- Kreowanie sprzedaży w relacji z klientem poprzez prezentację produktu – także jako szkolenie otwarte
- Negocjacje z Klientem – także jako szkolenie otwarte
- Negocjacje zakupowe – także jako szkolenie otwarte
- Wywieranie wpływu w sprzedaży – sztuka sprzedaży zaawansowanej
- Techniki NLP w sprzedaży – także jako szkolenie otwarte
- Category Management
- Sprzedaż i obsługa klienta przez telefon – także jako szkolenie otwarte
- Zarządzanie jakością obsługi Klienta w Firmie
- Standardy sprzedaży i doskonała obsługa klienta kluczem do zwiększania wyników sprzedaży
- Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie bezpośrednim
- Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie telefonicznym
- Sztuka obsługi reklamacji – także jako szkolenie otwarte
W ramach rozwoju sił sprzedaży proponujemy także projekty szkoleniowo – doradcze:
- Zarządzanie i rozwój Call Center
- Handlowiec – Szkoleniowcem
- Coaching Trenerów Sprzedaży
- Budowanie systemu coachingu w zespołach handlowych, Biurach Obsługi Klienta, Serwisie
Zobacz także: