NLP w sprzedaży cz.1

 

NLP w sprzedaży cz.1

19 lis 2013

 

P

 

odstawą tego szkolenia jest rozwój postawy handlowej będącej gruntem zarówno dalszego rozwoju umiejętności jak też generowania osiągnięć w bezpośrednim kontakcie z klientem. 

 

To, co rzutuje na efektywność pracy z klientem to w największym stopniu nastawienie, pro aktywna postawa oraz ukierunkowanie na realizację celów. Dobór sprawdzonych przez nas metod szkoleniowych pozwoli na rozwój właściwej postawy poprzez wzmocnienie motywacji, złamanie dotychczasowych schematów myślenia i działania na rzecz pożądanych przekonań oraz nowej jakości zachowań w kontakcie z klientem

 

            W obecnej sytuacji rynkowej klient ma do wyboru taką różnorodność produktów, co do której często, nie jest w stanie być zorientowanym na bieżąco. W takiej sytuacji ważną rolę odgrywa osoba-sprzedawca, przedstawiciel handlowy, który ma kontakt z klientem i który może kreować sprzedaż, bazując na budowaniu dobrej relacji z klientem i wiedzy o produktach. Warunkami koniecznymi do zaistnienia procesu zakupu są: postawa pro aktywna połączona, odpowiednie umiejętności przekonywania oraz umiejętności prezentacji produktu na bazie potrzeb klienta.

 

Co jest ważne w nowym modelu sprzedaży, jaki wchodzi na rynek?

 

Po pierwsze umiejętność budowania dobrej relacji z klientem.

Po drugie trzeba zrozumieć to, co klient przekazuje tak słowami, jak i poprzez inne sygnały oraz mieć świadomość, że słowa i inne sygnały sprzedawcy są interpretowane jako zamierzone. Tu niezbędna jest, rzadko spotykana umiejętność rozpoznawania strategii decyzyjnej klienta.  

 

Po trzecie sprzedawca musi być przekonany, że możliwa jest etyczna sprzedaż, skutkująca przywiązaniem klienta do firmy, co oznacza myślenie i postępowanie z klientem w kategorii wygrana/wygrana, będące najsilniejszym mechanizmem budowania zaufania klienta. 

 

Po czwarte sprzedawca powinien umieć wywierać wpływ na klienta, nastawiony na budowanie wyobrażenia korzyści, które z kolei jest najsilniejszym mechanizmem kreującym sprzedaż.

 

Proponowany program szkolenia uwzględnia te istotne czynniki, mające wpływ na rezultat końcowy sprzedaży.

 

część pierwsza:  19 – 20 listopad 2013r.
część druga:  17 – 18 grudzień 2013r.
Inwestycja wynosi:  1 800 zł + VAT
Cena obejmuje:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- koszt sali
- przerwy kawowe

Piotr MaziejukPiotr Maziejuk
Licencjonowany Coach, Trener NLP

 

Dowiedz się więcej 

 

Moduł 1