Referencje uczestników

 

Sprawdź jak inni skorzystali z poniższych szkoleń:

 

Komunikacja z Klientem wewnętrznym

„Na szkoleniu zrozumiałem i poznałem zalety otwartego rozmawiania z ludźmi ze szczerą życzliwością.”

„Po szkoleniu wyszukuję w ludziach ich dobrych wartości i staram się im je w nich pogłębiać.”

 

„Szkolenie nauczyło mnie budować wypowiedzi w strukturze poziomów logicznych Diltsa – co diametralnie upraszcza i ułatwia komuniakcję.”

„Nauczyłem się inaczej patrzeć na ludzi, czytać z ich wypowiedzi.”

„Od teraz będę jaśniej, bardziej obrazowo żądał odpowiedzi i przedstawiał swoje żądania.”

Rola i współpraca jako wyznacznik efektywnych działań

„Informacje ze szkolenie wykorzystam wzmacniając efektywność poprzez lepszą komunikację, a lepszą komunikację poprzez dopasowanie.”

„Nauczyłem się jak zjednać sobie ludzi w zespole i w prosty sposób dążyć razem do celu.”

„Ważne jest dopasowanie się do drugiej strony, wchodzenie w rolę.”

„Poprzez umiejętne słuchanie, zrozumienie ludzi z którymi pracuję, będę teraz lepiej pracował dla dobra firmy i atmosfery.”

„Zrozumiałem – Więcej siebie, więcej innych.”