Referencje uczestników
Sprawdź jak inni skorzystali z poniższych szkoleń:
Komunikacja z Klientem wewnętrznym
„Na szkoleniu zrozumiałem i poznałem zalety otwartego rozmawiania z ludźmi ze szczerą życzliwością.”
„Po szkoleniu wyszukuję w ludziach ich dobrych wartości i staram się im je w nich pogłębiać.”
„Szkolenie nauczyło mnie budować wypowiedzi w strukturze poziomów logicznych Diltsa – co diametralnie upraszcza i ułatwia komuniakcję.”
„Nauczyłem się inaczej patrzeć na ludzi, czytać z ich wypowiedzi.”
„Od teraz będę jaśniej, bardziej obrazowo żądał odpowiedzi i przedstawiał swoje żądania.”
Rola i współpraca jako wyznacznik efektywnych działań
„Informacje ze szkolenie wykorzystam wzmacniając efektywność poprzez lepszą komunikację, a lepszą komunikację poprzez dopasowanie.”
„Nauczyłem się jak zjednać sobie ludzi w zespole i w prosty sposób dążyć razem do celu.”
„Ważne jest dopasowanie się do drugiej strony, wchodzenie w rolę.”
„Poprzez umiejętne słuchanie, zrozumienie ludzi z którymi pracuję, będę teraz lepiej pracował dla dobra firmy i atmosfery.”
„Zrozumiałem – Więcej siebie, więcej innych.”