Komunikacja w Relacjach Biznesowych

 

Komunikacja w Relacjach Biznesowych

07 cze 2016

W programie szkolenia:

Strategie budowania dobrych relacji z ludźmi jako podstawa wywierania wpływu pozwalająca na osiągnięcie długotrwałego porozumienia.
•    Jak kierować-zarządzać dobrymi relacjami z ludźmi, jakie czynniki decydują o skutecznym zarządzaniu relacjami i jak je wykorzystywać.
•    Mapy i filtry umysłowe w komunikacji.

Komunikacja i jej znaczenie we współpracy. Standardy dobrej komunikacji z ludźmi.
•    Diagnoza umiejętności komunikacji z ludźmi i doskonalenie ich w sytuacjach ćwiczeniowych
•    Rola dystansu i angażowania się. Od dystansu lub zaangażowania zależy dążenie do celu, umiejętność szukania rozwiązań, a także zrozumienie sytuacji drugiej strony  to wszystko pozwala na wzajemne porozumienie i współpracę.
•    Komunikacja konstruktywna: wyrażanie pozytywnych i negatywnych uczuć i informacji (strategie skutecznego prezentowania swoich opinii); przyjmowanie ocen negatywnych i pozytywnych; reagowanie na formy krytyki; wspierająca recenzja – konstruktywna krytyka; asertywna odmowa.
•    Wpływ przekonań na nasze działanie. Wartości i ich zastosowanie w budowaniu dobrych relacji ze współpracownikami.
•    Dopasowanie do rozmówcy w tonie głosu i tempie mówienia jako kluczowy czynnik nawiązania dobrego kontaktu i budowanie zaufania.
•    Umiejętność aktywnego słuchania i zbierania informacji za pomocą odpowiednio dobranych pytań. Pytania powinny być zadawane świadomie, co oznacza, że zadający pytanie powinien wiedzieć, jakiego rodzaju odpowiedź otrzyma.
•    Pytania i wartość uzyskanej informacji. Zadawanie pytań, powinno mieć określony cel, czyli powinno być nastawione na  zdobycie informacji takiej jakiej oczekujesz i o tym, co jest dla Ciebie ważne z punktu widzenia Twojego zadania – celu. Umiejętność prowadzenia do celu techniką pytań to jedna z najważniejszych w procesie zdobywania informacji .

Trudne sytuacje  i ich pozytywne znaczenie w kontaktach z ludźmi.  
•    Zastosowanie techniki przeramowania i metafory w radzeniu sobie z trudną sytuacją
•    Przekonania wspierające i ograniczające oraz ich wpływ na efekt rozmów – omówienie na przykładach wziętych z realiów i sprawdzenie działania przekonań.
•    Sytuacje trudne – oddzielenie zachowań od intencji i zastosowanie wspierającej recenzji.
•    Umiejętne wyłanianie sposobu rozwiązania problemu, który będzie korzystny dla obu stron  

 

07-08 czerwca 2016r.
Inwestycja wynosi: 800 zł + VAT
Cena obejmuje:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- koszt sali
- przerwy kawowe

 

Piotr Maziejuk

Licencjonowany Coach, Trener NLP

  • Początek: 7 Czerwiec 2016 09:00
  • Koniec: 8 Czerwiec 2016 17:00
  • Miejsce: Persona